Job 7 van 19


Report this listing

Solliciteren



Administratief/Commercieel Bediende te Arendonk


Functie

Als Administratief/Commercieel Bediende in Arendonk ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan taken.
  • Je staat in voor de telefonie waarbij je zo'n 40% van de klanten in het Frans te woord moet staan.
  • Je behandel de info-mailbox, geef je bestellingen en afmeldingen in en maak je offertes op.
  • Je bent ook verantwoordelijk voor de klachtenbehandeling en voert commerciële taken uit.
  • Je werkt hierbij nauw samen met je collega's.


Bedrijfsinformatie
De firma is dé partner op gebied van tijdelijke sanitaire voorzieningen. Meer dan 80 jaar ervaring en een ongeëvenaarde full-service, zijn zij uw beste partner voor o.a. bouwprojecten. Mobiele toiletten, maar ook sanitaire containers worden steeds populairder in de sector. Klanten wensen meer luxe en onze klant past zich hier meteen op aan en zoekt steeds naar nieuwe mogelijkheden. Luxe toiletcontainers, douchecontainers, mobiele toiletten, mini-toiletten voor op verdiepingen enz.. Met chauffeurs verdeeld over gans België kunnen we steeds snel schakelen. Ontzorgen en hygiëne staan bij de medewerkers hoog in het vaandel. Niet alleen verhuur voor de bouwsector of de bedrijfswereld, maar ook voor evenementen of particuliere feesten zoeken wij samen met u de beste sanitaire oplossing. Onze klant is actief op vele werkterreinen. Zowel wat betreft ontstoppingen, lediging van putten met alle mogelijke inhoud, industriële reiniging, veegwerken, afvalverwerking,... Onze klant investeert al jaren in de beste apparatuur en gespecialiseerde vrachtwagens. De opgebouwde knowhow is groot en staat ter beschikking van onze uitgebreide klantenkring!

Jouw profiel

Ben jij de persoon die vlot kan schakelen tussen verschillende taken? Houd je van de combinatie van administratie en klantencontacten onderhouden? Dan ben jij de ideale kandidaat voor deze vacature! Je kan goed priors bepalen en houdt het hoofd koel bij een drukke dag. Bovendien kan je een goed woordje Frans en Engels spreken.
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies

Aanbod

Voor de functie in Arendonk biedt onze klant:
  • Fulltime functie van 39u in de week.
  • 20 verlofdagen en 6 ADV dagen, op te nemen in onderling overleg met het team.
  • Tewerkstelling tussen 7 uur en 16 uur. (1 dag tot 17 uur)
  • Een tijdelijk contract met zicht op vaste aanwerving.
  • Bruto maandloon afhankelijk van relevante ervaring.
  • Maaltijdcheques € 6.
  • Ecocheques.

Solliciteren

JESSY GOVAERTS
003214701800

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht